استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به استان با شتاب ادامه دارد. 

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری با بیان این مطلب در دوازدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران خاطرنشان کرد: در این مسیر به دنبال فعال سازی منابع و ذخایر معدنی استان هستیم.

وی به لزوم توجه ویژه به ایده های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی دارای دانش آموزان بسیارخلاق ،فعال و مستعدی است که ایده ها و اختراعات بسیار خوبی در زمینه های مختلف دارند.

استاندار ادامه داد: دانش آموزان خلاق استان در سال های گذشته در جشنواره های گوناگون درخشیده و صاحب رتبه و مقام شده اند.

ملانوری متذکر شد: متأسفانه تاکنون ایده های دانش آموزی به طرح و پروژه تبدیل نشده اند لذا باید نمایشگاهی از تولیدات دانش آموزی بر اساس ایده ها ایجاد شود.

به گفته وی؛ به زودی ایده های دانش آموزی استان به طرح تبدیل می شوند.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های استان در راستای تحقق عنوان سال” تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” اشاره کرد و تصريح نمود: در استان قرار گاه تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها راه اندازی شده که بر اساس گزارش ها،  جلسات آن به طور مرتب برگزار می شود.

ملانوری با اشاره به گزارش هیئت اندیشه ورز سپاه انصار الرضا (ع) در خصوص موانع موجود در مسیر تولید استان، متذکر شد:  پیشنهادات سپاه انصار الرضا(ع) در خصوص موانع موجود در مسیر تولید مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با کمک دستگاه‌های اجرایی موانع را برطرف کرده و جریان تولید و سرمایه گذاری را تسریع نماییم تا اهداف ستاد توسعه خاوران در حرکت های جهشی و پرشتاب برای توسعه همه جانبه استان محقق گردد.

بیشتر بخوانید   12500 نفر از خراسان جنوبی در نوبت تشرف حج تمتع قرار دارند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها