دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای محروم نهبندان کلنگ زنی شد

فرماندار نهبندان گفت: با همکاری خیرین، مدرسه های یک کلاسه روستاهای تل عارف و کجی سفلی شهرستان نهنبدان کلنگ زنی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در مراسم کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف نهبندان، گفت: استان خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که پتانسیل فرهنگی آن بیش از سایر پتانسیل های آن مد نظر بوده است.

فرماندار نهبدان با اشاره به حضور اولین مدارس در استان خراسان جنوبی و تربیت بزرگانی از این مدارس برای خدمت به مردم، گفت: زمینه تحصیل و امکانات آموزشی باید در اینگونه مناطق از استان برای دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

بیکی تصریح کرد: روستای تل عارف از توابع بخش شوسف یکی از روستاهای کم برخوردار و محروم شهرستان است که ساخت مدرسه در این روستا در راستای کاهش مهاجرت، مقابله با حاشیه نشینی و امیدواری به آینده دارای اهمیت است.

وی با اشاره به خلوص نیت خیرین گفت: این خلوص نیت مهمترین ملاک عمل در کار خیر است.

فرماندار نهبندان گفت: روستای تل عارف یکی از روستاهای محروم شهرستان است لذا نظام و دولت برای زیرساخت گاز اقدامات مهمی انجام داده و گاز منطقه فراهم است، همچنین این روستا در سال جاری از زیرساخت آب شرب لوله کشی نیز بهره مند خواهند شد.

مدرسه یک کلاسه روستای تل عارف از توابع بخش شوسف و مدرسه یک کلاسه روستای کجی سفلی بخش سرداران شهرستان نهبندان با حجم اعتبار و تجهیزات لازم به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان امروز با حضور تاتلاری نماینده خیر گرانقدر، عزیزی نماینده موسسه خیریه خادم ابن علی ابن ابیطالب(ع)، حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان، بیکی فرماندار نهنبدان، چاووشان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و روشندل مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید   650 میلیون تومان اعتبار پژوهشی به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اختصاص یافت‌

قبل از این مراسم بازدیدی هم از روستای چاهشند بخش مرکزی شهرستان انجام و در خصوص نیازمندی های تحصیلی و آموزش منطقه بررسی لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها