خداقوت مجازی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به اصحاب رسانه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت اصحاب رسانه، با خبرنگاران به صورت مجازی دیدار و عرض خداقوت خواهد داشت.

به گزارش “پیام خاوران“، ناصر نبی زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا ما را به سوی استفاده از فضای مجازی به عنوان بستری برای دیدار با خبرنگاران سوق داده است.

وی از همکاری اصحاب رسانه در بستر مدیریت بیماری کرونا و اطلاع رسانی در ابعاد مختلف بیماری قدردانی کرد و در آستانه روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

در متن پیامی که به این منظور منتشر شد آمده است: هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار، روز پاسداشت حامیان و نگاهبانان حقیقت و روز تکریم بیدار انسان های صاحب کمالی است که چشم بیدار و زبان گویای جامعه به شمار می آیند، این مناسبت فرصتی است برای دوباره اندیشیدن به جهانی که در آن زیست می کنیم و رسالتی که ما اصحاب رسانه در این عصر که عصر سیطره رسانه ها است به عهده داریم.

بی شک خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع‌رسانی هستند و بی‌آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می‌کنند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت‌پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده‌اند.

دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه‌های شخصی، از مهمترین ویژگی‌ها و رسالت‌های خبرنگاری است.

حال که با شیوع ویروس منحوس کرونا، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری میسر نمی باشد، اینجانب بدینوسیله مراتب قدردانی مجدد خود را از تلاش های حوزه رسانه استان در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمیته مدیریت بیماری کرونا، تشویق و ترغیب  برای حضور گسترده مردم در انتخابات و همچنین در جهت دهی رشد و توسعه متوازن استان اعلام میدارم و تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلاء نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

بیشتر بخوانید   آیت‌الله عبادی با خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی خراسان جنوبی دیدار کرد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها