محموله جدید واکسن کرونا تحویل خراسان جنوبی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تحویل محموله جدید واکسن کرونا به استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد دهقانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته ۱۶ مرداد ماه، محموله جدید واکسن سهمیه استان را مازاد بر سهمیه، دریافت کردیم که ۴۶۸۰۰ دز واکسن در انواع مختلف تحویل و بین شهرستان های استان توزیع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: تعدادی از گروه های سنی مخصوصا بالای ۶۰ سال هنوز جهت انجام واکسناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه نکردند. در طی یک هفته گذشته از ۲۳ مورد فوتی که در سطح استان خراسان جنوبی به علت بیماری کرونا داشتیم، ۱۷ نفر هیچگونه تزریق واکسن انجام نداده بودند و مطمئنا اگر این عزیزان واکسیناسیون را انجام داده بودند، الان در بین ما بودند و ما آنها را از دست نداده بودیم.

وی ضمن تاکید بر نقش واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری کرونا و ابتلا به نوع شدید آن خاطر نشان کرد: از گروه های سنی بالای ۶۰ سال که مدت طولانی است در نوبت تزریق واکسن قرار گرفته اند، کسانی که باقی ماندند،  حتما به مراکز تزریق واکسن مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند تا ان شاءالله این گروه های سنی که در گروه های سنی پر خطر قرار می گیرند، در صورت ابتلا به بیماری کرونا، از نوع شدید و آسیب های جدی تر آن در امان بمانند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   یک هزار و ۷۶۷ پروانه صنفی در خراسان جنوبی صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها