سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی درگرامیداشت مناسبتها پیشرو است

مدیر اداری مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: این سازمانی در برگزاری و گرامیداشت مناسبت ها، مراسم و رویدادهای مهم تقویم کشور پیشرو است.

به گزارش “ پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، “محمد حسین حسنی ” با گرامیداشت فرارسیدن ایام ماه محرم وشهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همواره تلاش کرده است مناسبت ها، مراسم و رویدادهای مهم مذهبی و ملی را که در تقویم کشور جایگاه ویژه ای دارند به بهترین شیوه گرامی بدارد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تدوین نظام بودجه ریزی مناسب داخلی و استفاده از ظرفیت های معنوی همکاران متعهد و همراهی ریاست، معاونان و مدیران سازمان تلاش کرده است ایام ولادت و شهادت ائمه بزرگوار، مناسبت های مذهبی مهم از جمله عید غدیر و عید قربان، و رویدادهای مهم ملی و کشور را به بهترین صورت گرامی دارد.

مدیر اداری مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: گرامیداشت این روزهای بزرگ علاوه بر ایجاد و تقویت انگیزه های معنوی در همکاران سازمان، اثرات بسیار مطلوب فرهنگی و آموزشی روی خانواده ها به ویژه فرزندان همکاران سازمان خواهد داشت.

وی در این خصوص تأکید کرد: حوزه مدیریت اداری و مالی و پشتیبانی سازمان با رویکرد فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه و تقویت پایه های مذهبی  و دینی همکاران، در مناسبت های پیش رو نیز برنامه های مدون و متنوعی خواهد داشت.

حسنی از برگزاری مراسم ویژه ایام ماه محرم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی های دینی و مذهبی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق سایت سازمان و همچنین پخش و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در محل سازمان به همراه اطلاع رسانی های فرهنگی، دینی وتاریخی خبر داد.

بیشتر بخوانید   صعود هفت پله ای جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی طی یک سال اخیر

وی با عرض تسلیت ایام ماه محرم به همه مردم شریف استان خراسان جنوبی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی؛ با اتکای به این ظرفیت های بزرگ، همواره از نظرات همکاران خود در پیشبرد اهداف دینی و مذهبی سازمان استقبال و حمایت کرده و التزام به آن را از جمله ضرورت ها و تکالیف خود  و عامل برکات الهی برای خود می داند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها