۲۰هزار کیلومتر شبکه برق خراسان جنوبی پایدار است/ مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از حفظ و پایداری ۲۰ هزارکیلومتر شبکه برق در استان خبر داد و گفت:صرفنظر از خاموشیهای مربوط به کمبود تولید،نرخ خاموشی دراستان نسبت به میانگین کشوری مطلوب است.

مهدی دادگر عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار در بازدید ازدفتر پایگاه خبری” پیام خاوران “با تبریک روز خبرنگار و عرض خداقوت بابیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان دومین شرکت بزرگ توزیع نیروی برق کشور است اظهار داشت: در این راستا با وجود وسعت استان،گستردگی شبکه و تأسیسات اقدامات خوبی توسط پرسنل این شرکت انجام شده است.

وی از حفظ و پایداری برق ۲۰ هزار کیلومتر شبکه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اقلیم و شرایط آب و هوایی، گرمای بیش از حد و باد و طوفان بستر افزایش بار و‌ حوادث است و با این وجود شرکت برق توانسته تاکنون با تلاش همکاران برق این حجم از شبکه را پایدار نگه داشته و به شاخص های کیفی دست یابد که جزو برترین شاخص ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه تلفات شرکت نیروی برق استان با وجود گستردگی های استان ۷ درصد است یادآور شد: در بحث حفظ تلفات و کاهش تلفات اقدامات خوبی انجام شده است و نرخ خاموشی ها در استان جایگاه مطلوبی نسبت به میانگین کشوری دارد.

دادگر اظهار داشت: گرمای بیش از حد هوا سبب شد مصارفی مانند چاه های کشاورزی و بارهای سرمایشی مشترکین زودتر وارد مدار شدند و رمز ارزهای غیرمجاز نیز میزان مصرف را بالا برد، همچنین کاهش شدید در تولید نیروگاه های برق آبی که از ذخایر آب سدها استفاده می کردند اتفاق افتاد که سبب شد تابستان امسال بسیار سخت و نگران کننده باشد.

وی افزود: در این راستا برای آگاه سازی مردم از شرایط موجود از رسانه های استان کمک خواستیم تا مردم را نسبت شرایط موجود آگاه کنند، که خوشبختانه تاکنون مردم بسیار خوب همکاری کردند و با کمک مردم و مشترکان صنعتی، کشاورزی، اداری، خانگی و تجاری  در شرایط وجود بیماری کرونا خاموشی ها به صورت مدیریت شده و اطلاع رسانی شده اعمال شد.

بیشتر بخوانید   روز بدون فوتی کرونایی در خراسان جنوبی/25 هزار مبتلا به کرونادر خراسان جنوبی بهبود یافتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از امضای بالغ بر ۳ هزار و ۱۰۰ تفاهم نامه همکاری با مشترکان شرکت برق خبر داد و گفت: تغییر ساعت کار ادارات و تعطیلی روزهای پنجشنبه کمک شایانی در مدیریت مصرف برق رقم زد و همچنین صنایع عمده استان نیز همراهی خوبی داشتند.

دادگر اظهار داشت: امید است رسانه ها در بحث مدیریت مصرف در ادامه تابستان و در زمستان در شرایطی که کمبود تولید برق با منشأ محدودیت سوخت نیروگاه ها است همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها