خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان سربیشه

۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان سربیشه خط کشی شد

به گزارش “پیام خاوران“، سعید سارانی در جمع خبرنگاران گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این بخش در دستور کار خود قرار داده اند به طوری که در سه ماهه نخست امسال خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش  این اداره اجرایی شد.

وی  با اشاره به نصب ۳۸۵ عدد انواع علائم ایمنی در محورهای حوزه استحفاظی سربیشه در سه ماهه نخست امسال  بیا ن کرد: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سربیشه افزود: به منظور افزایش ایمنی تردد کابران جاده ای در این مدت ساخت ۱۷۳ عدد پایه تابلو جهت استفاده بهینه از پایه تابلوهای فرسوده و چراغ چشمک زن و ۲۲۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و همچنین نصب و تعمیر ۱۰عدد  چراغ چشمک زن انجام شد.

سارانی خاطرنشان کرد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راهها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چقدر آب پشت سدهای خراسان جنوبی جمع شده است؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها