بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه هفته دولت در زیرکوه

فرماندار زیرکوه از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدحسین عربشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که ۹۵ پروژه قابل افتتاح و مابقی کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار زیرکوه بیان کرد: دولت و دولتمرد همه خدمتگزار مردم هستیم بنابراین به هر شکلی نباید در زمینه خدمتگزاری کوتاهی انجام شود.

عربشاهی عنوان کرد: ۱۸ ماه کرونا، ما را در بحبوحه خود قرار داده و سرلوحه فعالیت های دولت در ماه های اخیر ، در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود:  از تلاشهای همه مدیران در همه حوزه ها تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم با تعامل و همفکری که در بین سه قوه قرار دارد بتوانیم هم بیماری کرونا را به حداقل برسانیم و هم مشکلات را حل و فصل کنیم.

فرماندار زیرکوه تصریح کرد» ۵۰ درصد اعتبارات سال گذشته تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: در سال جاری ۳۷ میلیارد اعتبار تملک با الزامات خاص به شهرستان زیرکوه اختصاص یافت که با رایزنی هابی که انجام شده ۷ میلیارد نیز در حوزه راه، ،اب و عشایری تخصیص یافته و امیدواریم بتوانیم با تخصیص صد درصدی این اعتبارات نیازهای مردم شهرستان را برطرف کنیم.

عربشاهی گفت: در هفته دولت امسال ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که ۹۵ پروژه قابل افتتاح و مابقی کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نیاز به ورود بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در احداث راه‌آهن/احداث راه‌آهن در خراسان جنوبی تنها با بودجه دولتی امکان‌پذیر نیست

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها