تردد خودروها در جاده های خراسان جنوبی کاهش یافت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی که از ۲۴ مرداد ماه در راه های خراسان جنوبی اجرا شده ترددهای جاده ای ۲۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه در خراسان جنوبی آغاز شد که با پایان این طرح در (۵ شهریور ماه)، ترددهای جاده ای ۲۴ درصد، ورودی به استان ۳۰ درصد و خروجی از استان ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به این که در این طرح ۳ هزار و ۱۵۶ خودرو اعمال قانون شده اند و ۴ هزار ۱۸۹ راننده متخلف نیز توسط سامانه های هوشمند شناسایی و پیامک برای آنان ارسال شده است؛ تصریح کرد: در اين خصوص ۲ هزار و ۱۵۵ تذكر لساني نيز به رانندگان داده شده است و همچنین یک هزار و ۹۱ خودرو عودت داده شده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: طرح محدودیت های ورود و خروج به شهرهای نارنجی و قرمز و منع تردد شبانه کماکان تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام این اقدامات و محدودیت ها برای حفظ سلامتی شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است و انتظار می‌رود در ادامه محدودیت ها نیز شاهد همکاری مردم عزیز استان باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   واریز ۷۱۴ هزار تومان سهیمه فروش سوخت مرزنشینان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها