همدلی به زلالی آب؛اقدام خداپسندانه بانک کشاورزی با اهدای آب معدنی به بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجند

بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود و درحرکتی خودجوش و خداپسندانه اقدام به اهدا آب معدنی به بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجندکرد.

مدیرستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار” پیام خاوران “گفت: در هفته دولت و روز بسیج کارمندان کارکنان بانک کشاورزی شهرستان بیرجند و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بانک کشاورزی با جمع آوری مبالغ نقدی به ارزش ۶۵ میلیون ریال تعداد ۳۳۲۱ عدد بطری آب معدنی خریداری و جهت استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بیرجند اهدا نمودند.

مهندس حسین مودی افزود:این بانک پیش از این نیز در امور خیرخواهانه پیش قدم بوده و تهیه جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره)،جمع آوری کمکهای مردمی مومنانه برای اقشار آسیب دیده از کرونا،کمک به احداث مراکز بهداشتی و درمانی همچون بیمارستان ایران مهر و مرکز جامع خدمات سلامت شهر مود،شرکت درجشن های گلریزان جهت تهیه مایحتاج عید و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد،توزیع لوازم التحریر در مناطق عشایری و کمتر برخوردار،اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم و … پیش تاز بوده است.

وی بیان کرد:همچنین این بانک از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۵۸۵۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۵ درصد رشد داشته است. همچنین با توجه به شرایط حاد کنونی و بحران بیماری کرونا در بازه مذکور تعداد ۲۲۷۵ فقره تسهیلات تولیدکنندگان آسیب دیده از عوامل مختلف قهری به مبلغ ۷۹۷ میلیارد ریال تمدید گردیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با عنایت به نقش ویژه عشایر در تامین امنیت و زنجیره غذایی کشور و با توجه به بالا بودن جمعیت عشایری استان در پنج ماه امسال تعداد ۱۱۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ۴۲۲ میلیارد ریال به عشایر سخت کوش استان پرداخت گردیده و بانک کشاورزی خراسان جنوبی در زمینه پرداخت تسهیلات عشایری جزو استانهای برتر کشور می باشد.

بیشتر بخوانید   رتبه نخست کشور در تحقق برنامه ارزی به بانک کشاورزی خراسان جنوبی رسید

مهندس مودی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی گفت: پرداخت ۵۴۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ملغ ۵۰۰میلیارد ریال واعطای ۵۵۲ فقره تسهیلات خرید ادوات کشاورزی به مبلغ ۵۱۲ میلیارد ریال بخش دیگری از پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی می باشد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها