امروزه با اتحاد ملتهای مسلمان جایی برا ی آمریکا وجود ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون با اتحاد ملتهای مسلمان جایی برا ی آمریکا و نیروهایش وجود ندارد و ان شاءالله صهیونیسم هم نابود خواهد شد و آرامش و امنیت به تمامی کشورهای منطقه برخواهد گشت.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جمع مردم سرایان در مسجدجامع سرایان گفت: شرایط کشور اکنون یک شرایط خاص هست و این مشکلاتی که پیش روی مردم قرار گرفته و این بهم خوردن نظم جامعه برگرفته از تداخل نظم قبلی و نظم جدید بوده که خود دارای تبعات خاص است.

وی افزود: متاسفانه در گذشته برخی از مسئولین تصمیماتی به نفع افراد و گروه خاصی گرفته اند که این افراد نفوذی بوده اند که مرتفع شدن این تصمیمات غلط خود زمانبر میباشدو میطلبد که دولت جدید باید با هوشیاری جدی تری انجام وظیفه نماید.ومردم هم باید نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. متاسفانه برخی از افراد که خود به بوجود آمدن بازارهای کاذب و وضعیت نامناسب اقتصادی کمک کرده اند دنبال این هستند که تمام تقصیر را به گردن دولت جدیدبیندازندو اظهارکنند که دولت جدید نا کارآمد هست و فکر مردم را دچار تشویش کنند که دولت جدید هم نتوانست کاری انجام دهد.

نصیرایی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز درسطح جامعه برای بهانه گیری به دولت جدید در جهت ناکارامدی مطرح میشود همین اجرای رتبه بندی معلمان هست که اگر بخواهد دقیق اجراشود ۱۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازدارد که دولت قبل آن برای اجرای آن ۵میلیاردتومان درنظرگرفته است و توقع هم دارند که این امر اجراشود که واقعا منبع تامین اعتبار آن برای دولت جدید میسر نیست و این موضوع را بصورتی مطرح میکنند که دولت جدید با اجرای آن موافق نیست و می خواهند احساسات فرهنگیان را تحریک نمایند تابرعلیه دولت شورش کنند.ولی مردم وخصوصا فرهنگیان ارجمند باید هوشیار باشندوبه این حرفها زیاد توجه نکنند که انشالله این دوران خواهدگذشت و اینده انشالله اینده ای روشن خواهدبود.

بیشتر بخوانید   رعایت فاصله‌گذاری در مراکز درمانی همکاری مردم را می‌طلبد

وی از همه آحاد جامعه تقاضا کرد که به حرفهای تفرقه انگیز دشمنان که توسط دشمنان داخلی مطرح میشود و قصدشان هم فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش ندهندوبدانند که دست الهی با پشتیبانی مردم وخون شهیدان خصوصا خون شهیدسلیمانی این توطئه ها را خنثی خواهدکرد.

نماینده مردم شهرستانهای سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رای قاطع دادند و دولت و دیگرقوا کمر رابسته اند تا مشکلات فراروی مردم را انشالله در فرصتهای مناسب نزدیک مرتفع نمایندوانشالله به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

نصیرایی افزود‌: اکنون با اتحاد ملتهای مسلمان جایی برا ی آمریکا ونیروهایش وجودندارد وانشالله صهیونیسم هم نابود خواهدشدوارامش وامنیت به تمامی کشورهای منطقه برخواهد گشت.

وی مهمترین مضوع و مشکل فراروی مردم استان خراسان جنوبی را کمبود آبهای زیرزمینی ذکر نمود که طرح آبرسانی از خلیج فارس به استانهای کرمان و استان خراسان جنوبی شروع شده است ومسیر خط اصلی ان کرمان به دیهوک و سه قلعه وسرایان و به سمت بیرجندونهبندان خواهدبود ودرسرایان خطوط فرعی به دیگر شهرهای استان انتقال داده خواهدشد.

نماینده مردم شهرستانهای سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده وام دار هیچکس اعم از نزدیکان و منتسبین به بنده نیستم و فقط فقط دغدغه ام خدمت برای مردم میباشد و باید بدانیم که ملاک اصلی انجام امور کشور فرمایشات مقام معظم رهبری میباشد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها