تقدیرازاقدامات ارزشمند و برنامه های موثر فرهنگی شرکت برق خراسان جنوبی

آیین تقدیر از ائمه جماعات و مبلغان فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام کاکاوند مسئول فرهنگی شرکت توانیر، حجت الاسلام کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهندس دادگر مدیر عامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “؛ حجت الاسلام کاکاوند در آیین تقدیر از فعالان فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق استان، با تقدیر از اقدامات ارزشمند و برنامه های موثر فرهنگی انجام شده در این مجموعه اظهار داشت: روحانیون باید در عصر حاضر به روز باشند و به دفاع از  نظام و آرمان ها و اهداف آن در همه زمینه ها بپردازند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعات در فضای مجازی استفاده شود و مبلغین فرهنگی با تولیدمحتوای مناسب باید نقشه دشمن را برای آسیب رساندن به کشور و نظام خنثی کنند.

مسئول فرهنگی شرکت توانیر با اشاره به اهمیت فضای مجازی در زمان حال حاضر گفت: دشمن با استفاده از این فضا قصدضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد،بنابراین حضور موثر و کارآمد در این فضا مطابق منویات رهبرمعظم انقلاب از ضرورت های عصر حاضر است

حجه الاسلام کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر ضرورت برپایی نماز جماعت در ادارات گفت: کلیه مدیران و پرسنل باید تمامی تلاش خود را برای برپایی باشکوه نماز جماعت در ادارات انجام دهند.

ضمن تاکید بر فرهنگ سازی درخصوص برپایی نماز جماعت و تشویق همه همکاران به حضور گسترده در نماز اظهار داشت: برنامه های فرهنگی به خصوص برپایی باشکوه نماز جماعت باید با جدیت در شرکت دنبال شود و همه متولیان امور فرهنگی باید تمام تلاش خود را برای اجرای این برنامه ها به کار ببندند.

مهندس دادگر در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های دلاورمردان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: به برکت انقلاب اسلامی تمام جمعیت شهری و جمعیت روستایی بالای ده خانوار در  استان از نعمت برق برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید   تقدیر معاون وزیر راه و استاندار از مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی

وی با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های شرکت توزیع برق در سال ۱۴۰۰ بیان کرد:  سرانه انرژی توزیع نشده و همچنین وضعیت تلفات انرژی الکتریکی در شبکه توزیع برق استان مطلوب می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه به دستاوردهای مهم شرکت اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، تجهیز ۱۱ شهرستان به گروه خط گرم فرمان از راه نزدیک، توسعه وگسترش نیروگاه های خورشیدی در استان ، راه اندازی سامانه آنلاین اعلام زلزله و هوشمند سازی مرکز اتفاقات (طرح هما) از جمله این اقدامات ارزشمند در شرکت است.

مهندس دادگر از تحویل  سامانه های  خورشیدی قابل حمل به عشایر استان خبر داد و گفت: این سامانه ها که از محل منابع حاصل از عوارض برق به قیمت ۹ میلیون و ۸۱۰ هزارتومان به ازای هر سامانه خریداری شده،  بین ۱۲۰۰ خانوار عشایری در سراسر استان توزیع شده است.

وی در پایان با قدردانی از  ائمه جماعات و فعالان فرهنگی شرکت به پروژه های تحقیقاتی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۹ پروژه تحقیقاتی با همکاری دانشگاه های معتبر کشور در شرکت  انجام شده است و همچنین یک پروژه جدید نیز در سال ۱۴۰۰ با دانشگاه صنعتی بیرجند و ۱ پروژه هم در دانشگاه ارومیه آغاز شده که در مرحله انجام تحقیقات می باشد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام کمیلی مسئول ستاد اقامه نماز استان به جهت رشد و اعتلای نماز به نسبت وضعیت سال قبل از مدیر عامل استان تقدیر نموده و با اهدا لوح از زحمات کاظم کمیلی دبیر ستاد اقامه نماز شرکت توزیع برق استان برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید   سرود 1000 نفری "انقلاب" در خراسان جنوبی طنین انداز می شود

در پایان این مراسم نیز  با اهدای لوح تقدیر از ائمه جماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برای برپایی با شکوه نماز جماعت و اجرای برنامه های فرهنگی شرکت، قدردانی شد.

آیین تقدیر از ائمه جماعات و مبلغان فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین کاکاوند مسئول فرهنگی شرکت توانیر، حجت الاسلام و المسلمین کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهندس فاضلی مشاور فرهنگی استاندار، مهندس دادگر مدیر عامل شرکت و اعضای شورای فرهنگی در سالن کنفرانس ستاد شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها