عملیات ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک اجرا شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه تلاش مجموعه راهداران این اداره بالا بردن ایمنی جاده های حوزه استحفاظی است گفت: در همین راستا برنامه هایی از جمله کاهش و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پیام خاوران“، مهدی کیانپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محورهای مواصلاتی بخش دیهوک از تردد نسبتا بالایی برخوردار است و با توجه به کویری بودن منطق، ایمن سازی جاده ها امری ضروری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افزود: یکی از اقدامات موثر در بالا بردن ایمنی جاده های بخش دیهوک، کاهش و اصلاح شیب‌ شیروانی محورهای حوزه استحفاظی این اداره به ویژه محورهای شریانی است که این مهم در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی دو ماه گذشته در محور دیهوک – راور اکیپ اصلاح و کاهش شیب شیروانی با اولویت نقاط پرحادثه به صورت امانی فعال شده‌ است.

کیانپور یادآور شد: با هدف افزایش اصلاح شیب شیروانی راه ها و بهبود این شاخص در شبکه جاده‌ای بخش دیهوک و به منظور بهینه سازی عملیات اجرایی، نقاطی از شبکه جاده ای که بر اساس تحلیل تصادفات سال‌های گذشته دارای بالاترین آمار واژگونی‌ها بوده و در سیل ابتدای سال جاری دچار تخریب شده بود با همکاری پلیس راه دیهوک شناسایی و در اولویت برنامه اصلاح شیب شیروانی قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: به منظور کاهش صدمات تصادفات و انحراف از محور که به دلیل عدم توجه راننده رخ می دهد، شیب های شیروانی محور ترانزیتی دیهوک – راور اصلاح می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۵۵ درصدی حجم سرمایه‌گذاری خارجی در ایران / ارائه بسته‌های تشویقی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها