یادواره گرامیداشت شهید کاوه و شهدای عملیات کربلای ۲ در بیرجند برگزار شد

یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای۲ باحضور خانواده معظم شهید کاوه، نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده شهدا،جانبازان و مردم بیرجنددر مصلی بزرگ المهدی(عج الله) آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان سالروز شهادت پیامبراکرم(س) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بزرگداشت شهید کاوه و ۳۰ شهید عملیات کربلای دو استان خراسان جنوبی امشب در مصلی المهدی(عج) بیرجند برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این بزرگداشت نیز نمایشگاه این یادواره برپا شد و در این مراسم سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) اجرای برنامه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا توکلی در این مراسم گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و ما نیز بیش از ۳ ماه در تلاش برای برگزاری این مراسم هستیم.

مسئول مراسم بزرگداشت شهید کاوه و ۳۰ شهید عملیات کربلای دو استان  خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از ۳۰ نفر از خواهران و ۲۵ نفر از برادران بسیجی به عشق شهدا در برگزاری این یادواره کمک کردند و کارهای نرم افزاری آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود یادواره شهید کاوه در روز ۱۲ شهریورماه همزمان سالروز شهادت این شهید بزرگوار برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی و قرمز بودن شهر بیرجند لغو و به امروز موکول شد.

توکلی گفت: شهدا نگذاشتند تاکنون کارهای این یادواره روی زمین بماند و دل خود را با خادمی برای شهدا آرام کنیم؛ ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم وظیفه خود را به خوبی نسبت شهدا انجام دهیم.

یادواره گرامیداشت شهید کاوه و ۳۰ شهید عملیات کربلای دو استان تا ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) در بیرجند ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جزئیات برگشت زوار اربعین از مرز مهران

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها