یادواره اولین شهید صنعت برق خراسان جنوبی در شهرستان درمیان برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی یادواره “شهید محمد طالبی ” اولین شهید صنعت برق خراسان جنوبی در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان درمیان،با حضور جمعی از مقامات استان و شهرستان و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  به نقل از  روابط عمومی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان درمیان؛ مهدی ترابی در این یادواره باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) اظهارداشت: شهیدان الگوی صبر، مقاومت و جهاد در بین بشریت هستندکه با گذشت از جان و مال خود رفاه و آسایش امروز را برای ما به ارمغان آورده اند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان درمیان با تسلیت اربعین حسینی  و ارتحال عالم بزرگوار علامه حسن زاده آملی گفت: شهید محمد طالبی اولین شهید صنعت برق استان است که این شهید بزرگوار مایه افتخار شرکت برق  است و همه ما در این مجموعه وظیفه داریم پیرو راه و روش این شهید بزرگوار و شهدای والامقام باشیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان در این یادواره با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد شهید طالبی را گرامی داشت و بیان کرد:  همکاری مدیریت توزیع برق و ناحیه سپاه درمیان در رزمایش شهید عباسپور مثمر ثمر بوده و طرحی برنامه ریزی شده بوده که در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ بشیری افزود: سپاه و بسیج با تمامی ظرفیت و امکانات خود آمادگی دارد با شرکت توزیع برق  استان در تمامی زمینه ها به خصوص مدیریت مصرف همکاری داشته باشد.

حجه الاسلام و المسلمین طاهری، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان، شهیدان را شمع محفل بشریت دانست و گفت: این شهیدان بودند که با ولایت پذیری و اطاعت از امر ولی فقیه جان خود را در کف اخلاص گذاشته و درخت تنومند انقلاب اسلامی را با خون سرخ خویش آبیاری نمودند.

بیشتر بخوانید   عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست

همچنین در پایان این مراسم با حضورمعاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)،مسئول بسیج ادارات استان، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان و رئیس بنیاد شهید از فرزند شهید طالبی و همچنین برادر شهیدان ترابی قدردانی شد.

شهید محمد طالبی در ۱۳۴۰/۰۲/۲۰ در شهر قهستان و روستای آسیابان متولد و در مورخ ۱۳۶۴/۱۲/۰۶ در منطقه مریوان در عملیات والفجر ۹ به فیض شیرین شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها