سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: نخبه پروری در حوزه‌های علمیه مورد توجه باشد

همایش طلاب و روحانیون شهرستان بشرویه از سراسر کشور همزمان با عید میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) با حضور حجت الاسلام مجید نصیرایی رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “ پیام خاوران “  از بشرویه؛سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برضرورت نخبه پروری درحوزه های علمیه و توجه دقیق به مسائل روز از سوی روحانیت تاکید کرد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در این همایش اظهار داشت: ارتباط قوی طلاب و روحانیون با مردم و نیز حضور مداوم آنها در جامعه می تواند بسیاری از گره های موجود در مشکلات کشور را باز کند.

وی به دیدار خود به همراه  امام جمعه ، فرماندار و روسأی شوراهای شهر و شهرستان بشرویه با جان بابایی معاون محترم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد وگفت: مسائل حوزه بهداشت و درمان بیمارستان جدید و بیمارستان شفای بشرویه مطرح شد و جان بابایی دستورات مقتضی در خصوص تجهیز بیمارستان جدید و ارسال تجهیزات برای اورژانس بیمارستان شفا را صادر کردند.

نصیرایی بیان کرد: مقرر گردید دو تخت ای سی یو و دو دستگاه دیالیز برای شهرستان بشرویه تخصیص یابد و دستگاه سی تی اسکن هر چه زودتر به شبکه بهداشت و درمان  تحویل گردد.

جان بابایی ابراز امیدواری کرد تا حداکثر دو ماه دیگر بیمارستان جدید به بهره برداری برسد.

در این همایش حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه نیز حضور داشت درباره مسائل روز کشور، منطقه و شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام نصیرایی در این سفر برنامه‌هایی از جمله بازدید از روستاها و حضور در جلسات بررسی مطالبات شهرستان بشرویه و نیز دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۹ ترفند شگفت انگیز برای شاد بودن در روز‌های کرونایی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها