بیش از ۳۱ کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان‌جنوبی آسفالت شد

معاون فنی و راه‌ های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۳۱ کیلومتر از جاده‌های راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.

به گزارش “پیام خاوران”، حمید سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان۵۹۰ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است که ۵۱ درصد راه‌های روستایی را شامل می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال بالغ بر ۳۱ کیلومتر از جاده های راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آسفالت شده که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و البته به شرط تامین اعتبار تا پایان سال مالی امسال ۹۰ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت خواهد شد.

معاون فنی و راه‌ های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر شاخص برخورداری از راه روستایی به طول کل راه‌ها به ۹۷ درصد رسیده است.

سهرابی ابراز امیدواری کرد: با تأمین اعتبارات لازم و قیر مورد نیاز در ادامه سال جاری نیز شاهد افزایش روند عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان و به تبع آن بخشنده کردن و ایمن سازی جاده‌ها باشیم.

معاون فنی و راه‌ های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی یادآور شد: روستاها کانون مهم تولید و اشتغال در هر جامعه‌ای به شمار می‌روند، بهبود وضعیت زیرساختی از جمله راه‌های روستایی یکی از راه‌های رسیدن به توسعه همه جانبه این مناطق است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیمارستان خوسف همچنان در کمای وعده ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها