۵۲ محدوده و معدن راکد خراسان جنوبی در مسیر فعالسازی قرار گرفت

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پس از طی فرایند برگزاری مزایده عمومی محدوده‌های معدنی و معادن راکد استان از ابتدای امسال ۳۹ محدوده معدنی و ۱۳ معدن راکد در راستای رونق تولید به سرمایه گذاران جدید واگذار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت ایمانطلب با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی می شود در این راستا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال برای حدود ۱۰۰ نفر فراهم شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: معادن واگذار شده در زمینه مواد معدنی بنتونیت، مرمریت، خاک صنعتی، سنگ لاشه و گچ می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معدن گفت: معادن استان ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که می‌بایست بهترین راهکارها را برای استفاده از این ظرفیت ها بکار گیریم که راه کار منطقی و عادلانه آن برگزاری مزایده عمومی است.

ایمان طلب خاطرنشان کرد: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده ( درخواست صدور پروانه اکتشاف ) در سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوزهای اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن و واگذاری محدوده های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی در سامانه ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بازگشت 40 نفر از کارگران مینی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند به آغوش کار

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها