بازگشت ۴۰ نفر از کارگران مینی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند به آغوش کار

مدیرواحد کار وخدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از برقرای بیمه بیکاری برای ۵۰ نفر از کارگران واحد هیدروکربن خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از کارگران نیز در قسمت‌های نگهبانی، حراست و … دوباره مشغول به کار شدند.

به گزارش “پیام خاوران” محمد زنگنه در جریان بازدید از واحد هیدروکربن واقع در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی که چندی پیش دچار حریق شده بود اظهارداشت: متاسفانه در جریان آتش سوزی که در یک ماه اخیر در یکی از واحدهای سوختی مستقر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان رخ داد،کارگران این واحد بیکار شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از خاموش شدن اتش،واحد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نسبت به اطلاع رسانی به کارگران جهت مراجعه وتشکیل پرونده اقدام کرد افزود: از تعداد ۱۱۷ نفر کارگری که در این واحد مشغول به کار بودند، ۷۷نفر برای تشکیل پرونده مراجعه کردند.

مدیر واحدکار وخدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت:  ۷۷ نفری که برای تشکیل پرونده مراجعه کردند، پرونده های آنها را به تامین اجتماعی ارجاع دادیم که تا این لحظه بیمه بیکاری برای ۵۰ نفر برقرار شده است واین ماه حقوق بیمه بیکاری را دریافت می‌کنند.

زنگنه ادامه داد: مابقی پرونده ها در تامین اجتماعی و در دست بررسی است و همچنین ۴۰ نفر از کارگران این واحد در قالب نگهبانی،حراست و … دوباره مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بازدید استاندار خراسان جنوبی از پایانه مسافربری بیرجند و راهدارخانه شهید برازنده مقدم + تصویر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها