تعیین تکلیف دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی خوسف

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، تکلیف دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات شهرک صنعتی خوسف روشن شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فرهادی  در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف گفت: در این جلسه درخصوص مسائلی همچون تأمین آب ، برق  و گاز  و نیز رفع مشکلات اینترنت و… شهرک شهید رحمانی بحث و تبادل نظر شد.

وی به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و خاطر نشان کرد: پروژه تأمین آب شهرک  حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده توسط آب  منطقه ای به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: با عنایت به این که گاز تا درب  ورودی شهرک  رسیده  و فقط مباحث داخلی آن باقی مانده است،  با هماهنگی های لازم دراسرع وقت انجام خواهد شد.

فرهادی با اشاره به نیاز شهرک به افزایش ولتاژ برق، متذکر شد: این مشکل باید از طریق احداث پست و خط انتقال جدید مرتفع گردد لذا با توجه به هزینه های بسیار زیاد این پروژه، مقرر گردید  جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت توانیر و مدیران استان برگزار و تفاهم نامه ای در این خصوص  منعقد شود.

وی گفت: لازم است که بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط شرکت شهرک های صنعتی استان و بخشی نیز توسط  شرکت توانیر تأمین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: برای تأمین برق و اجرای پروژه احداث پست و خط انتقال، لازم است دستگاه های اجرای از ظرفیت های قانونی به ویژه در قانون بودجه ۱۴۰۰ و سایر قوانین مربوطه نهایت پیگیری را انجام دهند.

فرهادی خاطرنشان کرد: براساس مصوبات این جلسه، شرکت مخابرات استان، فیبر نوری مورد نیاز شهرک را تا پایان بهمن ماه به طور کامل انجام می دهد.

بیشتر بخوانید   ارزآوری از زهر زنبور عسل در خراسان جنوبی

وی افزود: در این جلسه در زمینه استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بیرجند بر اساس تفاهم نامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت برق منطقه ای  و شرکت  آب و فاضلاب ظرف یکماه آینده، رایزنی شد.

به گفته وی؛ بر اساس مصوبه این جلسه، شرکت آب منطقه ای پیگیری های لازم  برای تخصیص پساب به شهرک صنعتی خوسف را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها