۸۰ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه در خراسان جنوبی واکسن دریافت کردند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا صبح امروز بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان متوسطه استان حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی واقعی، در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۷۴۳دانش آموز دوره متوسطه واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد، ۱۹ هزار و ۶۵۲ دانش آموز هر۲ دُز را دریافت کرده و مابقی یک دُز را تزریق کردند.
وی، با اشاره به دریافت قریب ۹۳ درصد واکسن کرونا توسط فرهنگیان خراسان جنوبی، عنوان کرد: ۷ درصد باقی مانده اکثراً معلمینی هستندکه به دلیل دارا بودن بیماری از دریافت واکسن به توصیه پزشکان معاف شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که به منظور پالایش و کنترل واکسیناسیون فرهنگیان، ارائه کارت واکسیناسیون به مراکز آموزشی و اداری الزامی است تصریح کرد: برای این منظور دستور العملی با توجه به آیین سازمان اداری و استخدامی تنظیم شده و به مراکز آموزشی، مدارس و ادارات ارسال شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تمام کارکنان آموزشی واداری استان می توانند بامراجعه به وب سایت «vaccinecard.salamat.gov.ir» نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون اقدام کنند.

به گفته واقعی، بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند در محل کار جلوگیری به عمل آمده و در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می یابند به جز مواردی که به تجویز پزشک دریافت واکسن زیان بار تشخیص داده شود؛ مطابق مصوبه سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   برگزاری تورهای رسانه ای بازدید از ابر پروژه های استان خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها