دهمین رزمایش سراسری ارزیابی مولد‌های برق اضطراری درخراسان جنوبی برگزارشد+ عکس

دهمین رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی وحساس، همزمان باسراسرکشور درهفته پدافند غیرعامل باحضور مدیرکل پدافندغیرعامل استان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزارشد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مهدی دادگر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان و سایر مهمانان گفت: تعامل خوب مجموعه صنعت برق در استان با سازمان پدافند غیر عامل موجب آمادگی مطلوب این صنعت شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی نیز از برگزاری همزمان رزمایش سراسری قطع برق و ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم وضروری در استان خراسان جنوبی خبر داد وگفت: با توجه به اقدامات و تهدیدات دشمن افزایش قدرت پدافندی برق رسانی برای مناطق حیاتی، حساس و مهم در مواقع اضطراری و بحرانی بسیار ضروری است تا در شرایط بحرانی و حوادث غیر قابل پیش بینی ، اثرات تهدید و خسارات را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه  هدف از پدافند غیرعامل افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی در مقابله با حوادث و تهدیدات احتمالی است، افزود: برگزاری اینگونه رزمایش ها در سرتاسر کشور موجب تقویت زیرساخت های صنعت برق کشور و ایجاد آمادگی برای خنثی سازی توطئه های دشمن می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: بالغ بر ۱۱  اکیپ عملیاتی  به همراه پرسنل فنی و  یک نفر از مدیران وکارشناسان ستادی به عنوان ارزیاب به مراکز برگزاری مانور اعزام گردیدند تا وضعیت آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز حساس و مهم استان را که از اهداف این مانور می باشد بررسی نمایند.

وی  افزود: این مانور با رمز مقدس یا امام رضا(ع) و دستور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور آغاز و  به مدت ۲۰ دقیقه ادامه داشته و سپس با ارسال دستور وصل مجدد از مرکز فرماندهی ستاد، اکیپهای عملیاتی مستقر در محل،  برق مراکز را وصل و مولدین اضطراری برق را از مدار خارج نموده و در نهایت مانور با موفقیت کامل به پایان رسید .

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در بخش رضایتمندی عمومی و مردم را کسب کرد

دادگر درخاتمه ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ که با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم تا ۱۴ آبان در حال برگزاری است، گفت: این رزمایش تمرینی است برای آمادگی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی برای مواجهه با مشکلات احتمالی ناشی از برق که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، دستگاه‌ها برای مقابله با این بحران آمادگی خوبی دارند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها