مدیراجرائی نمایشگاه صنعت ساختمان:حضورموثر فعالان صنعت ساختمان درنمایشگاه خراسان جنوبی،نشان ازپیشرفت تولیدملی است

مدیر اجرائی بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی گفت:حضور موثر فعالان صنعت ساختمان از داخل و خارج استان در این نمایشگاه، از پیشرفت تولید ملی حکایت دارد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از ستاد خبری بیستمین نمایشگاه  صنعت ساختمان خراسان جنوبی؛عالیه خورشید زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مشارکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه، حاکی از فعالیت مضاعف تولید استان است .

وی گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مساحتی بالغ بر۳ هزارمترمربع از ۳ الی ۶ آذر ماه سال جاری با حضور فعالان داخل و خارج استان در حوزه صنعت ساختمان به صورت ملی و تخصصی در نمایشگاه بین المللی خراسان جنوبی(بیرجند)برگزار می  شود.

دبیر اتاق تعاون استان خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه یک اقدام مناسب است افزود: نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که بدانیم این نمایشگاه با چه رویکردی برگزار می شود و اگر در کنار برگزاری این گونه نمایشگاه ها بتوانیم یک الگو موفق آموزشی را معرفی کنیم بسیار خوب است، ضمن اینکه باید از کسانی که در زمینه آموزش به عنوان یک الگو هستند نیز بهره ببریم.

بیشتر بخوانید:

اتاق تعاون خراسان جنوبی نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می کند

خورشید زاده درباره برنامه های جنبی صنعت ساختمان گفت: دعوت از هیأت های تجاری خارجی و داخلی برای بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان یکی دیگر از برنامه ریزی های جدی اتاق تعاون بوده که می تواند موجب تعاملات دو جانبه تولید کننده و مصرف کننده به صورت مستقیم باشد.

مدیر اجرائی بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی  درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رعایت پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه پیش رو گفت: با توجه به اهمیت سلامت جامعه و مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان این نمایشگاه در شرایط کرونا، اتاق تعاون استان با همکاری ستاد ملی کرونا و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تمهیدات لازم جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را اندیشیده است و طرح غربالگری را با استقرار تیم پزشکی و توزیع ماسک رایگان و مواد ضد عفونی در مبادی ورودی سالن به صورت جدی اجرا می کند.

بیشتر بخوانید   پرداخت مطالبات پیمانکاران بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها