نفس هابه مهرایران‌جان گرفت|اهدای‌محموله ۴میلیاردریالی تجهیزات پزشکی بانک مهرایران‌به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند+عکس

مدیر شعب بانک مهر ایران استان خراسان جنوبی گفت: محموله چهار میلیارد و چهارصد میلیون ریالی تجهیزات پزشکی اهدایی بانک مهر ایران تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شد

به گزارش پایگاه خبری  “ پیام خاوران ” وحید مرادنژاد در مراسم اهدای این هدایا که امروز(۱۸ آبان) در محل سالن همایش های دکتر فروزانفر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد،بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران درطی دو مرحله در طرح شهید سلیمانی کمک هایی را در سطح کشور و استان داشته است.

مدیر شعب بانک مهر ایران استان خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال خریداری و در میان مراکز درمانی کشور توزیع شد.

مرادنژاد عنوان کرد: سهم استان خراسان جنوبی از این تعداد ۱۶۲ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش سه میلیارد و نهصد میلیون ریال بود که این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل و میان مراکز درمانی و بهداشتی استان توزیع شد.

مدیر شعب بانک مهر ایران استان خراسان جنوبی گفت: در این مرحله نیز ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال خریداری شده که سهم استان از این میزان ۱۴۴ قلم کالا به ارزش چهار میلیارد و چهارصد میلیون ریال است.

مرادنژاد اظهار داشت: در مجموع طی این دو مرحله ۳۰۶ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش حدود نه میلیارد ریال برای استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه «بانک مهر» همواره در حوادث گوناگون درکنار مردم استان بوده، گفت: در سال گذشته نیز در راستای مسئولیت اجتماعی بانک مهر ایران تعداد ۵۰۰ هزار خانه روستایی را در سه استان خراسان جنوبی ، ایلام و سیستان و بلوچستان بیمه حوادث نموده است که از این تعداد سهم استان خراسان جنوبی حدود ۸۷ هزار خانه روستایی می باشد .

بیشتر بخوانید   ۹۴۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اجرایی شد

مرادنژاد با تاکید بر آمادگی هرچه بیشتر این بانک برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی گفت: این آمادگی را داریم که با انعقاد تفاهم نامه هایی تسهیلاتی را در اختیار بیماران و پرسنل دانشگاه قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این مراسم با قدردانی از بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: چنین اقداماتی فرهنگ سازی در راستای کارهای خیرخواهانه در حوزه سلامت است.

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی ارتقای سلامت جامعه را مشروط به مشارکت اجتماعی تمام آحاد جامعه دانست و افزود: بر این باوریم که سلامت جامعه را سه ضلع مردم، وزارت بهداشت و سازمان ها و نهادهای دیگر تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: کرونا نشان داد که انجام هر اقدامی در حوزه سلامت بدون همکاری مردم و نهادها میسر نیست و اگر مردم و نهادها همکاری نکنند مدیریت سلامت جامعه عملا امکان پذیر نیست.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در انجام کارهای خیرخواهانه و تامین تجهیزات پزشکی گفت: این برای دومین بار است که چنین اقدامی را از سوی بانک مهر ایران شاهد هستیم و امروز اقلامی که توسط این بانک اهدا شده میان مراکز درمانی و بهداشتی توزیع می شود.

دکتر عابدی افزود: محموله کمک های امروز شامل برخی تجهیزات پزشکی از جمله ۴ دستگاه ترالی اورژانس ، ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز تک نفره، ۵۴ دستگاه ترمومتر دیجیتال ، ۶۲ دستگاه پالس اکسی متر و ۱۴ عدد بارکد خوان جهت استفاده در برنامه نسخه نویسی الکترونیک است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها