پيام تبريك سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسيج

سرپرست سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خراسان جنوبي با صدور پيامي ضمن گراميداشت سالروز تأسيس شجره طيبه بسيج مستضعفان و ياد و خاطره شهداي بسيجي، فرا رسيدن اين هفته را به بسيجيان ولايتمدار و غيرتمند تبريك گفت.

به گزارش” پیام خاوران “ روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي ؛”حميد جهانشاهي سرپرست سازمان” طي پيامي فرا رسيدن هفته بسيج را تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل ميباشد:

بسم رب الشهداء

هر سال در چنين روزهايي، ترنم نام بسيج، خاطره ارزشمند سالهاي دفاع مقدس را در دل  و جانمان  زنده مي كند و باران پربركت نام و ياد شهدا بر دشت وسيع دلهاي بي قرار، نويد بهره گيري از دامان سراسر مهر اين گوهرهاي گرانقدر را مي دهد. بسيج، لشكر مخلص خداست كه بارها، مولاي بسيجيان و مقتداي ولايت مداران حضرت روح الله ، ايثارشان را ستود و فرزند خلفش حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، از آنان به نيكي ياد كرد و بسيج را مجموعه اي از پاك ترين، فداكارترين و آماده به كار ترين جوانان كشور برشمرد. اينجانب هفته بسيج، هفته دلدادگي هاي عاشقانه به شجره طيبه ي كرامت و بزرگواري را به همه بسيجيان، اين دلاوران عرصه هاي دفاع از دستاوردها و آرمانهاي بزرگ  انقلاب اسلامي تبريك عرض مي نمايم و از خداوند متعال، توفيق پاسداري از خون مطهر شهداي گرانقدر را مسألت دارم.

حميد جهانشاهي
سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها