همایش پدافند غیرعامل در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و هاشمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی، همایش پدافند غیرعامل در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مشیرالحق عابدی در این جلسه اظهار داشت: شرایط خاص جغرافیایی در استان خراسان جنوبی و همجواری با کشور افغانستان سبب شده است که توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت بالای رعایت پدافند غیرعامل در شرکت های خدمت رسان افزود: شرکت گاز استان خراسان جنوبی اقدامات گسترده و مناسبی در زمینه پدافند غیرعامل انجام داده و خوشبختانه رتبه شرکت گاز در این زمینه رتبه بالایی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و محدود به یک مقطع خاص زمانی نمی شود، بنابراین باید برای جلوگیری از غافلگیری با اصول پدافند غیرعامل کاملا آشنا باشیم.

هاشمی تصریح کرد: همواره باید تهدید ها و آسیب ها را شناسایی کنیم و با به روز رسانی اطلاعات، آمادگی پاسخ اضطراری به هرگونه تهدید های احتمالی را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان در حوزه پدافند غیرعامل تصریح کرد: شرکت گاز استان اقدامات قابل توجهی را در چهار حوزه کاهش آسیب پذیری، پایداری گازرسانی در شرایط اضطراری، پدافند سایبری و ایجاد قدرت و توان بازیابی سریع صورت داده است.

سید محمود هاشمی یادآور شد: بهره برداری از سیستم های حفاظت الکترونیک در ایستگاه ها، بهره برداری از برق اضطراری ایستگاه های CGS، بهره برداری از UPSآنلاین سه فاز در ایستگاه های اسفدن، حاجی آباد، شوسف، نهبندان، قائن و ساختمانهای عملیاتی ادارات فردوس و بشرویه، برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل، برگزاری مانورهای متعدد افزایش آمادگی در سطح استان، برگزاری مسابقه پدافند غیرعامل از جمله اقدامات انجام شده شرکت گاز استان در هفته پدافند غیرعامل است.

بیشتر بخوانید   عملکرد بانک کشاورزی خراسان جنوبی در دولت سیزدهم/ پرداخت 4 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها