اعضای جدید خانه مطبوعات خراسان جنوبی انتخاب شدند

معاون اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اعلام نتایج رای گیری خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی از مشارکت ۷۸.۷ درصدی اصحاب رسانه استان در انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خبر داد.

محمود رمضانی در گفت وگو با خبرنگار “ پیام خاوران ”  اظهار داشت: انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان، چهارشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۳ به صورت الکترونیک برگزار شد.

وی با اشاره به این که از ۱۷۸ نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات، ۱۴۱ نفر نسبت به رای دهی به کاندیداهای مورد نظر خود اقدام کردند، ادامه داد: ۲۸ نفر برای این دوره از انتخابات بازرسان و هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کاندیدا شده بودند.

معاون فرهنگی ورسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در بخش مدیران مسئول به ترتیب محمود حیدری و علی جعفرپور مقدم به عنوان عضو اصلی و ابوالفضل حسن پور به عنوان عضو علی البدل و در بخش خبرنگاران زینب رمضانی، سمانه سالاری، فاطمه زهراقاسمی به عنوان اعضای اصلی و زهرا بهروزی فر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی گفت:در قسمت خبرگزاری ها محمد قربانی به عنوان عضو اصلی و فاطمه زیراچی به عنوان عضو علی البدل و در بخش بازرس ها جواد شریفی نیا و جواد آیروم به عنوان عضو اصلی و  محسن برنای تنها  به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

رمضانی ادامه داد: در بخش روزنامه های سراسری هم زهرا سنایی فر به عنوان عضو اصلی و رضا بهنام به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

 انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   با تقویت باد‌های ۱۲۰ روزه خیزش گردو خاک در خراسان جنوبی گسترده‌تر می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها