بیش از ۱۰۰۰ مگاوات ساعت برق درخراسان جنوبی صرفه جویی شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: طرح تعدیل روشنایی معابر در استان خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۹ در استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران” ، هادی منصوریان  امروز در بازدید ناظر عالی شرکت توانیر از وضعیت تعدیل روشنایی استان خراسان جنوبی  اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما برنامه هایی از جمله تعدیل روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری رمزارزهای غیرمجاز، پایش مصرف برق ادارات و سازمان ها، استفاده از ظرفیت بسیج در فرهنگ سازی مدیریت مصرف، استفاده از فضای مجازی برای انتشار پیام های مدیریت مصرف و … به منظور بهینه سازی  و پایداری جریان برق در فصل زمستان انجام می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه ستاد راهبری مدیریت تامین برق زمستان شرکت توانیر مبنی بر کاهش مصرف روشنایی معابر به منظور تامین پایدار انرژی کشور در دوره سرد سال گفت: طرح تعدیل روشنایی معابر در استان خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۹ در استان در حال انجام است که سبب صرفه جویی بیش از ۱۰۰۰مگاوات ساعت طی یک سال گذشته در مصرف برق شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به منظور پایداری جریان برق در استان جهت گذر از پیک زمستان تاکنون تعداد ۲۲۷۵۰چراغ درون شهری، ۲۵۵۰ چراغ بین شهری، ۲۲۰۰ چراغ در پارک ها و ۴۹۹ چراغ در سایر مناطق با همکاری اداره حمل ونقل جاده ای و شهرداری تعدیل شده است.

منصوریان افزود: با رعایت اقدامات مدیریت مصرفی  مانند استفاده از نور طبیعی در روز، تنظیم اسپیلت گرماساز روی ۲۵ درجه و استفاده ازلباس گرم مناسب زمستانی می توان به کاهش مصرف انرژی و نهایتا جلوگیری از اعمال خاموشی در استان کمک کرد.

بیشتر بخوانید   نسخه الکترونیک در تمام بیمارستان‌های دولتی خراسان جنوبی اجرا می‌شود

ناظر عالی شرکت توانیر در این بازدید که با همراهی مدیر عامل شرکت توزیع استان، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و سایر پرسنل بهره برداری شرکت صورت گرفت، وضعیت تعدیل روشنایی در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

محسنی در حاشیه این بازدید که از سطح شرکت و معابر شهری و درون شهری شهر بیرجند و سایر شهرستان های استان انجام شد، افزود: بهینه سازی شبکه روشنایی معابر نقش مهمی در تأمین برق پایدار مشترکان خانگی و کاهش خاموشی های ناخواسته شبکه برق دارد.

وی از مرکز پاسخگویی فوریت های برق، مرکز دیسپاچینگ شرکت و کانکس مدیریت بحران نیز بازدید و از نزدیک اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع برق استان را مشاهده  کرد

محسنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع شمال استان کرمان به عنوان ناظر عالی شرکت توانیر طی سه روز وضعیت تعدیل روشنایی در معابر استان خراسان جنوبی را بررسی و مورد بازدید قرارداد.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها