کاری بزرگ درمجموعه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی شکل گرفته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: کاری که در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی شکل گرفته است کاری بزرگ است و مدیر این مجموعه فردی انقلابی دلسوز به نظام و بسیجی است که به نگاه مثبت خود این مجموعه را در استان ایجاد کرده است.

به گزارش ” پیام خاوران” ، جواد قناعت ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در جمع سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و خدا قوت به مدافعان سلامت اظهار داشت: نگاه ما به سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی باید تغییر کند به عبارتی دیگر باید عینک خود را عوض کنیم و عینکی جدید بگذاریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چیزی مهم‌تر از سرمایه‌گذاری در استان نداریم افزود: یکی از مواردی که بنده در جلسات خود خطاب به مدیران اعلام می‌کنم این است که استاندار به عنوان شخص اول در هر استان است از سویی دیگر موضوع امنیت یکی از اولویت‌ها برای هر شهر و استان است حال شما شرایطی را تصور کنید که یک موضوع امنیتی به وجود امده و استاندار از مدیران دستگاه‌ها خواسته است خود را برسانند حال اگر در بین راه سرمایه‌گذاری به مدیری مراجعه کرد وظیفه مدیر رسیدگی به کار سرمایه‌گذار است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کار سرمایه‌گذار بایدبدون فوت وقت انجام شود گفت: نگاه ما به سرمایه‌گذاری نگاهی مثبت است و باید مدیران هم این نگاه را دنبال کنند تا کارهای سرمایه‌گذار انجام شود.

قناعت با بیان اینکه اگر هزینه تامین زیرساخت‌ها برای مجموعه‌ای خصوصی مانند منطقه ویژه استان به اندازه نیاز استان باشد، باز هم باید تامین شود گفت: کاری که در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی شکل گرفته است کاری بزرگ است و مدیر این مجموعه فردی انقلابی دلسوز به نظام و بسیجی است که به نگاه مثبت خود این مجموعه را در استان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید   اهدای اعضای جوان طبسی به ۳بیمار

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه ما هم باید این باشد که اگر جایی نیاز به پیگیری و اخذ مجوز است این کار انجام شود گفت: سرمایه‌گذاران برای ما ایجاد امنیت می‌کنند و با وجود امنیت مردم هم احساس آرامش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات و موانع به دست خود ما باید برطرف شود، افزود: یک چهارم از مشکلات هم قوانین و پیگیری‌هایی است که ما باید در مرکز انجام دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات برق و گاز در واحدهای منطقه ویژه اقتصادی استان ادامه داد: باید ظرف دو ماه آینده مشکلات برق و گاز موجود در واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی استان برطرف شود آن طور که در بازدید بعدی ما این رو مشکل از سوی سرمایه گذاران این مجموعه گزارش نشود.

قناعت با اشاره به اینکه باید پیگیری شود تا ۹٫۵ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی برای برق و گاز که اختصاص یافته است ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی شرایط موجود و نحوه فعالیت و خدمات‌دهی منطقه ویژه اقتصادی به بازدید این مجموعه تجاری اقتصادی رفت.بازدید از سایت ۱۷ هکتاری گمرکات، پایانه صادراتی سنگ، واحد های تولیدی آذین چرم، الکترو صدر میبد و زیگورات سرام ایرسا در برنامه بازدید استاندار است.

 

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها