شبکه اینترنت خانگی دو روستای خراسان جنوبی توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه ارتباطات در روستاها با نصب تجهیزات جدید در مرکز مخابرات روستاهای کبودان شهرستان زیرکوه و بصیران شهرستان خوسف شبکه اینترنت خانگی این روستا توسعه یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن آذری نصرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم اینکه توسعه ارتباطات روستایی در تعهد شرکت مخابرات ایران نیست اما مخابرات منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره‌مندی اهالی روستای کبودان و بصیران از خدمات دیتا نسبت به توسعه اینترنت پرسرعت در این روستاها اقدام کرده است.

وی با تشکر از پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه امکانات فنی دیتا در روستای کبودان ساکنین این روستا می‌توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام کرده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: روستای کبودان دارای ۲۸۲ خانوار و ۹۸۲ نفر جمعیت است.

آذری نصرآباد عنوان کرد: با نصب تجهیزات جدید در مرکز مخابرات روستای بصیران از توابع شهرخوسف نیز شبکه اینترنت خانگی این روستا توسعه یافت.

وی افزود: با توسعه امکانات فنی دیتا در روستای بصیران ساکنین این روستا می‌توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام کرده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: روستای بصیران دارای ۶۸ خانوار و ۲۰۷ نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیین بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزانفر در بشرویه برگزار می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها