سفیر ایمنی گاز به روستاهای مرزی نهبندان رسید

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای طرح سفیر ایمنی گاز در روستاهای استان خبر داد و گفت: این طرح یکی از ابتکارات شرکت گاز استان خراسان جنوبی بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح یکی از ابتکارات شرکت گاز استان خراسان جنوبی بوده و کارشناسان شرکت گاز با حضور در روستاها و با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: رسالت شرکت گاز علاوه بر گازرسانی، آموزش و اطلاع رسانی در زمینه به حداقل رساندن خطرات و حوادث احتمالی می باشد و در این زمینه اقدامات متعددی در زمینه آموزش و فرهنگ سازی صورت پذیرفته است.

وی در تشریح این طرح افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به ضرورت اطلاع رسانی در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی در استفاده از این نعمت خدادادی، برای چهارمین سال متوالی اقدام به اجرای طرح سفیر ایمنی کرده است.

هاشمی تصریح کرد: از ابتدای هفته گذشته کارشناسان ایمنی شرکت گاز خراسان جنوبی با همکاری واحد روابط عمومی با حضور در مدارس و مساجد روستاهای مرزی شهرستان نهبندان، نسبت به آموزش استفاده صحیح و صرفه جویی در گاز طبیعی اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به رشد و توسعه شبکه گازرسانی در اقصی نقاط استان از هم استانی های عزیزی که به تازگی به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی پیوستند درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف بهینه، شرکت گاز را در استمرار و پایداری جریان گاز یاری کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۵۰۰۰ واحدمسکن محرومان خراسان جنوبی به اتمام می رسد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها