سرما و یخبندان تا آخر هفته در خراسان‌جنوبی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از تداوم کاهش دما و یخبندان در استان تا صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: سربیشه با منفی ۱۱ درجه سلسیوس سردترین شهر کشور در شب گذشته بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد نخعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنان که براساس نقشه‌های پیشیابی پیش‌بینی شده بوده صبح امروز سرما و یخبندان در استان را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در شب گذشته سربیشه با کمینه دمای منفی ۱۱ درجه سلسیوس سردترین نقطه کشور بوده است، تصریح کرد: همچنین بیرجند با کمینه دمای منفی هفت درجه سلسیوس سردترین مرکز استان کشور بعد از شهرکرد بوده است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی افزود: به جز طبس و درح کمینه دما در تمام شهرهای استان منفی بوده و تا صبح پنج‌شنبه تداوم کاهش دما و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

نخعی ادامه داد: به تدریج از روز جمعه تا اوایل هفته آینده از شدت سرمای هوا کاسته و تا پایان هفته شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز حداقل دمای بیرجند منفی هفت درجه بوده و برای فردا صبح منفی هشت درجه پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز گذشته در گرمترین لحظات بیشنه دما در مرکز استان ۱۴ درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   94 محصول غیر استاندارد در خراسان جنوبی شناسایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها