۳۵ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از شناسایی ۳۵ بیمار جدید کرونا در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۲۶۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که ۳۵ بیمار جدید کرونا شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۲ مورد از بیرجند، ۹ مورد از طبس، ۶ مورد از قاینات، ۳ مورد از خوسف، ۲ مورد از نهبندان، و از شهرستان‌های زیرکوه، فردوس و سرایان هر کدام یک مورد شناسایی شد.

وی گفت: در شهرستان‌های بشرویه، سربیشه، و درمیان شبانه روز گذشته مورد جدید از بیماری کرونا ثبت نشد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۵۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۴ نفر کرونا مثبتند و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری به یک هزار و ۲۵۲ نفر افزایش یافت.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۴۵ هزار و ۵۳۵ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۴۷۲ هزار و ۸۸۵ نفر دوز دوم  واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۳۸ هزار و ۱۵۶ دوز رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رؤسای کمیته‌های 14 گانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی منصوب شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها