۱۷۵ روستای خوسف از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

فرماندار شهرستان خوسف از اقدامات شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به روستاهای شهرستان تشکر کرد و گفت: در حال حاضر ۳ شهر و ۱۷۵ روستای خوسف از این نعمت بهره‌مند هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی آخوندی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف از اقدامات ارزنده شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به روستاها تقدیر کرد.

وی گفت: گاز بدون شک یک نعمت الهی است و در حال حاضر بیشتر روستاهای شهرستان خوسف از این نعمت خدادادی بهره مند هستند.

فرماندار خوسف پروژه گازرسانی به روستاهای خوسف را یک ابر پروژه بر شمرد و افزود: خوشبختانه اعتبارات بسیار خوبی توسط شرکت گاز در این زمینه هزینه شده است.

آخوندی بیان کرد: گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان خوسف نشان از عزم جدی شرکت گاز برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از این نعمت خدادادی دارد.

رئیس اداره گاز شهرستان خوسف نیز از بهره‌مندی ۸ هزار و ۸۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳ شهر و ۱۷۵ روستای  خوسف از این نعمت بهره مند هستند.

زراعتکار اظهار داشت: گازرسانی به ۲۳ روستای باقیمانده این شهرستان نیز در دست اقدام است که با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها در آینده نزدیک، تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی شهرستان خوسف از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کمبود آب کام عشایر خراسان جنوبی را تلخ کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها