بیش از ۱۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهبندان کشف و ضبط شد 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی نهبندان در بازرسی از یک سواری پراید، ۶۱ کیلو و ۵۰ گرم تریاک و ۶۶ کیلو ۱۰۰ گرم حشیش در این شهرستان کشف کردند. 

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله  موادمخدر را از زاهدان به بیرجند منتقل کنند پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان سواری پراید قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران سواری پراید را متوقف و در بازرسی از آن، ۶۱ کیلو و ۵۰ گرم  تریاک و ۶۶ کیلو ۱۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرشید با بیان اینکه در این عملیات مجموعاً ۱۲۷ کیلو و ۱۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد؛ تصریح کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اکبریه و رحیم آباد سرگردان شهر و روستا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها