اجتماع مردمی گرامیداشت ۹دی در خراسان جنوبی برگزار شد

اجتماع مردمی گرامیداشت ۹دی صبح امروز با حضور وزیر اطلاعات در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، این مراسم با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی و حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در محل مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد.

امام جمعه موقت بیرجند در این مراسم با بیان اینکه ۹دی یک حرکت کوبنده و خروشان از ملت ما بود گفت: این حرکت به تنهایی کافی نبود و بعد از آن هم بار‌ها جریانات فتنه جو تحرکاتی داشتند که البته موفق نشدند.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: بصیرت در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی لازم است و هر جا کمبودی دیده می‌شود به علت عدم بصیرت است.

وی با بیان اینکه امروز بشر در گرداب بی بصیرتی سردمداران ظلم و گمراهی گرفتار شده است افزود: بیعت اعتقادی، عملی و عاطفی با، ولی امر است که ما را در همه امور پیروز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی پر تلاطم، اما آرامی داشت گفت: حضرت زینب کبری(س) بعد از شهادت امام حسین(ع) محور مقاومت بود و در اوج مصیبت آرامش داشت، چون پیرو، ولی فقیه زمانش بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه غفلت‌ها ما را از موفقیت‌ها عقب انداخته است افزود: برای حل مشکلات صبر انقلابی لازم است و دولتمردان هم دغدغه پاک کردن رگه‌های نفوذ را دارند.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: دشمن با شبیخون فرهنگی سعی دارد مردم را به لااُبالی گری بکشاند که باید هشیار بود.

وی گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در جهان به یک الگو تبدیل شده است.

منبع: صدا و سیما

بیشتر بخوانید   روزانه 36 تن مواد ضدعفونی کننده درخراسان جنوبی تولید می شود
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها