توزیع اعتبارات و تسهیلات اشتغالزا در سطح استان خراسان جنوبی بر اساس عدالت باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و تسهیلات اشتغالزا تأکید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین موهبتی در سومین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال  ۱۴۰۰ ، ضمن قرائت دستور کار جلسه، بر لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته به رعایت عدالت در توزیع شهرستانی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ تأکید کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از نمایندگان دستگاه‌ها خواست با توجه به محدودیت اعتبارات، موضوع تطابق طرح‌ها با اولویت‌ها و نیازهای استان را مد نظر داشته باشند.

بهروزی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز در این جلسه به ابلاغ برنامه اشتغال وزارت نفت و برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و سپس طرح‌های متقاضی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری را که قبل از این در کمیته کارشناسی بررسی و تصویب شده بود، معرفی کرد.

سپس نمایندگان اداره کل ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح‌های معرفی شده پرداختند که توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

در این جلسه ۱۴ طرح گردشگری متقاضی تسهیلات در حوزه اداره كل ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مبلغ ۲۳۶ میلیارد ريال، ۱۲ طرح در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت به مبلغ هزار و ۴۸۷ میلیارد ريال و ۲۵ طرح گلخانه‌ای در حوزه سازمان جهاد کشاورزی استان به مبلغ ۲۷۶ میلیارد ريال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح‌ها به بانک‌ها و مؤسسات عامل صورت گیرد.

بیشتر بخوانید   پرداخت ارز اربعین به بیش از 68 هزار زائر حسینی توسط بانک صادرات ایران

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها