بهره‌مندی بیش از ۱۴۷ هزار خانوار خراسان جنوبی از تخفیف ۱۰۰ درصدی قبض برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از اعمال تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبوض برق ۱۴۷ هزار و ۷۶۵ مشترک در  این استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح برق امید که در سال۹۹ آغاز شده است ۱۴۷ هزار و ۷۶۵مشترک در سطح استان از پرداخت قبض برق خود معاف شدند.

وی با اشاره به این نکته که در طرح برق امید مشترکان خانگی به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند افزود: مشترکان کم مصرف شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی برق شده و برق آنها رایگان محاسبه می‌شود و همچنین مشترکان پر مصرف نیز نیاز است نسبت به کاهش مصرف برق خود یا نصب مولد خورشیدی اقدام کنند تا مشمول افزایش تعرفه برق نشوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مشترکان دسته خوش مصرف نیز با اقداماتی مانند استفاده از  نور طبیعی در طول روز، مدیریت مصرف در ساعت‌های اوج بار، جایگزینی لوازم برقی کم مصرف با راندمان بالا بجای وسایل برقی پر مصرف و قدیمی و استفاده از لامپ‌های کم مصرف LED و SMD می‌توانند به دسته مشترکین کم مصرف وارد شده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی قبض برق برخوردار شوند.

دادگر به نقش موثر رسانه‌ها در اجرای طرح برق امید تاکید کرد و افزود: اجرای طرح برق امید در راستای تحقق فرهنگ درست مصرف کردن در سطح کشور است که تاکنون نتایج خوب و موثری در کاهش مصرف برق و جلوگیری از اعمال خامومشی در سطح استان داشته است.

وی از غیر حضوری شدن تمامی خدمات و فعالیت های شرکت برق از سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا مشترکین می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن برق من کلیه خدمات شرکت را دریافت و به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری به ادارات توزیع برق نیست.

بیشتر بخوانید   تقدیرفرمانده سپاه خراسان جنوبی از مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان+ سند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی تعداد کل مشترکین خانگی استان را ۳۲۸ هزار و ۲۹۲  مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد حدود ۴۵ درصد در دسته کم مصرف قرار گرفته و مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی قبض برق شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها