واکسن آسترازنکا برای زائران حج تمتع استان خراسان جنوبی تأمین شد

مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی گفت: باعنایت به هماهنگی های بعمل آمده بین دانشگاه علوم پزشکی اتان و حج وزیارت خراسان جنوبی مقرر گردید کلیه زائرین حج تمتع برای تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

به گزارش ” پیام خاوران” ابوالفضل نوفرستی درجمع خبرنگاران اظهار داشت:تعیین و توصییه به تزریق واکسن آسترازنکا براساس آخرین دستورالعمل های صادره وزارت بهداشت عربستان جهت عزیمت افراد به این کشور تا این تاریخ می باشد.

وی افزود: لیست زائرین ثبت نامی در کاروانها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است و زائرین باتوجه به شهر محل سکونت خود با هماهنگی مدیرکاروان می توانند به مراکز واکسیناسیون شهرستان جهت تزریق واکسن آسترازنکا مراجعه نمایند.

مدیرحج وزیارت استان خراسان جنوبی اظهارکرد: انجام واکسیناسیون به منظور برنامه ریزی های مقدماتی حج تمتع می باشد و تشرف به حج منوط به اعلام برگزاری حج از سوی وزارت حج و عمره عربستان و همچنین میزان سهمیه برای ایران می باشد .

وی تاکیدکرد: افراد دارای سابقه بیماری های خاص و زمینه ای پیش از انجام واکسیناسیون با پزشک خود مشورت نمایند و درصورت تایید ایشان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها