هر موفقیتی از سوی ایران اسلامی، خاری در چشم دشمنان است

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در پیامی ایام الله شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را و یاد و خاطر شهیدان انقلاب را گرامی داشت و گفت: هر موفقیتی از سوی ایران اسلامی، خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام حمید جهانشاهی آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی، درخت تناوری است که با قطره قطره خون جوانان عزیز این میهن به بار نشسته است. در این میان،  ثمره شیرین مجاهدت های مجاهدان راه حق و صبوری صابران و حضور همیشه در صحنه یاوران راستین انقلاب، عزت و بزرگی و افتخار ایران اسلامی را به سراسر جهان هدیه داده است.

این انقلاب شکوهمند با رهبری حضرت روح الله آغاز شد و با پایداری غیور مردان و شیرزنان ایران بزرگ، به پیروزی رسید.

سالهاست این انقلاب مردمی و استکبارشکن، با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) شکوه عزتمند و فخرآورین دستاوردهای بیکرانش را به نظاره نشسته است و قدم های راستین و استوارش را محکم تر از همیشه به سوی افتخار  و نور بر می‌دارد.

امروز، هر موفقیتی از سوی ایران اسلامی، خاری در چشم دشمنان و هر دستاوری، خنجری به قلب ددمنشان و استکبارگران و استثمارجویان جهان است.

در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی مجاهدان راه حق برای به ثمر نشستن درخت تناور انقلاب اسلامی ایران و در آغازین روزهای دهه مبارک فجر،جشن بزرگداشت این افتخارآفرینی ها و این دستاوردهای بی نظیر در سایه استقامت مردم عزیز این کشور و در پرتو همیشه پرنور زعامت و ولایت رهبر و مقتدای ایران بزرگ اسلامی را به همه همکاران عزیز در سازمان و همه شهروندان بزرگوار در استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، بار دیگر بر آمادگی خود برای تلاش در راه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و سرافرازی جاودانه نظام مقدس اسلامی تأکیید می نمایم.

بیشتر بخوانید   دانشگاه صنعتی بيرجند درختی نو با ريشه‌ای كهن| ناصر مهرشاد/ امیرهوشنگ حدادی

در این روزهای خاطره انگیز، یاد شهدای عزیز گرامی و اجر و صبر همه خانواده های این عزیزان و ایثارگران و جانبازان و آزادگان راه حق در پیشگاه خداوند بزرگ، همواره متعالی باد؛ انشاءالله.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها