گروه‌های جهادی، جهاد تبیین و روایتگری را سرلوحه خود قرار دهند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گروه‌های جهادی باید جهاد تبیین و روایتگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای شبیخون فرهنگی دشمن باید گروه‌های جهادی امر به معروف در فضای مجازی تشکیل شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار علی قاسمی ظهر امروز در سومین انتخابات مجمع جهادگران خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در راستای اعتلای انقلاب اسلامی به موفقیت بزرگی رسیده‌ایم و خواهیم رسیدو

وی گفت: هنوز نتوانسته‌ایم آورده انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم خودمان و سایر کشورها به‌درستی تبیین کنیم و در این بخش درگیر هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ماموریت‌های اصلی بسیج مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری است و نهضت کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و در سراسر جهان این حرکت کمک‌های مومنانه و کمک‌رسانی به محرومان و مستضعفان با الگوگیری از جوانان ایران اسلامی ادامه دارد.

قاسمی با بیان اینکه بسیج سازندگی در چند سال گذشته اقدامات موثری در زمینه محرومیت‌زدایی داشته است گفت: امروز سوادآموزی در جامعه  نسبت به قبل از پیروزی انقلاب افزایش چشمگیر داشته است.

وی اظهار داشت: امروز گروه‌های جهادی و بسیجیان باید در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی اولویت خود را در کمک و خدمات‌رسانی به طبقات ضعیف جامعه قرار دهند و قوی‌تر و جدی‌تر درزمینه جهاد تبیین و روایت‌گری در حوزه مسائل فرهنگی وارد میدان شوند و این مسائل را به‌جد دنبال کنند.

قاسمی با تاکید براینکه گروه‌های جهادی در شرایط فعلی جهاد تبیین و روایت‌گری را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت: بخشی از کار فرهنگی، بخش دیگری آموزشی و بخشی هم خدمات‌دهی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در زمینه جهاد فکری نیز در گذشته در مقابل تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و امروز نیز در چتر رسانه‌ای دشمن ضعف و اشکال داریم و باید آن را ترمیم کنیم و در این زمینه گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر باید در فضای مجازی تشکیل شوند و در این زمینه کارهای تبیینی، فکری و فرهنگی انجام دهند.

بیشتر بخوانید   سنگ تمام اصناف بیرجند در تعطیلی بازار/ اصناف پای کار قطع زنجیره کرونا ایستاده‌اند

قاسمی با بیان اینکه دشمنان اخیرا بر کمرنگ کردن غیرت دینی در جامعه تلاش می‌کنند گفت:  ما کارهای ارزشمند فرهنگی در کشور داریم که آنها را درست معرفی نمی‌کنیم از آن طرف سازمان ملل و دشمنان ما طرفدار افراد انگشت‌شماری هستند که غیرت دینی را کنار گذاشته‌اند.

وی افزود: لیبرال‌های غربگرا به دنبال این هستند که ذائقه مردم را عوض کنند و ما همچنان وابسته به غرب بمانیم، در این بخش هم کوتاهی کردیم و ذائقه بخشی از مردم به‌خصوص جوانان به خاطر سهل‌انگاری ما که جهاد تبیین را انجام ندادیم، وابسته به غرب شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: همه آنهایی که انقلاب اسلامی را دوست دارند و دلشان برای انقلاب و اسلام و خون شهدا می‌تپد، باید به‌شدت کارهای فرهنگی در این جهاد را دنبال کنند.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان به‌شدت به دنبال غیرفعال کردن محور مقاومت هستند افزود: این موضوع در جهان عظمت پیدا کرده و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت بهترین کارایی و تجهیزات دفاعی را دارند.

وی گفت: امروز دشمنان می‌خواهند یاران ما را در محور مقاومت نسبت به جمهوری اسلامی ایران بی‌اعتماد و بدبین کنند که این موضوع هم نیاز به جهاد تبیین دارد و باید روی آن کار کنید.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها