کمبودی در زمینه داروهای بیماران کرونایی نداریم

معاون غذا و دارو دانشگاه در جلسه شورای مدیران معاونت غذا و دارو گفت: خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در زمینه داروهای بیماران کرونایی نداریم.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا آهنی در جلسه شورای مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با محوریت موضوع تامین اقلام مورد نیاز برای مقابله با کرونا ویروس با تاکید بر اهمیت تدارک و توزیع به موقع دارو به ویژه داروهای بیماران کرونایی اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شده تاکنون کمبودی در زمینه تامین داروهای بیماران کرونایی در سطح استان نداشته و تلاش می‌کنیم با توجه به اینکه در همه گیری سویه امیکرون کرونا ویروس قرار دادیم دچار کمبود نشویم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم بازرسی از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارو گفت: با توجه به ابلاغ سازمان غذا و دارو افزایش بازرسی از خدمات دارویی در سطح عرضه و شرکت‌های پخش دارویی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به محصولات استراتژیک استان از جمله عناب، زرشک و برخی گیاهان دارویی گفت: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های این معاونت و سایر حوزه‌های دانشگاه در زمینه کمک به فراوری و تولید فرآورده‌های نوآروانه از این محصولات تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راهبرد تسلیم و سازش در مقابل دشمنان در شان نظام اسلامی نیست

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها