۱۲پروژه صنعت برق در شهرستان طبس به بهره برداری رسید

۱۲ پروژه صنعت برق در شهرستان طبس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار ویژه طبس و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری « پیام خاوران » مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پروژه جابه جایی شبکه برق بلوار امام رضا(ع) شهر دیهوک اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۲۴ پروژه در سراسر استان با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان به منظور بهره مندی ۱۹ هزار خانوار به بهره برداری رسید.

مهدی دادگر برخورداری تمام جمعیت شهری استان و روستاهای بالای پنج خانوار از نعمت برق را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و افزود: همزمان با این ایام ۴ روستای جدید نیز در شهرستان های خوسف و سربیشه از برق پایدار بهره مند می شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، افزود: در …..مین روز از دهه فجر امسال ۱۲ پروژه صنعت برق در شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بالغ بر ۹۶۰ خانوار در این شهرستان از پروژه های شرکت توزیع برق در دهه مبارک فجر بهره مند شدند گفت: با اجرای این پروژه ها در شهرستان طبس ۱۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۱۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۴۹ ترانسفورماتور احداث و به بهره برداری رسید.

دادگر با اشاره به پیشرفت های چشمگیر صنعت برق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد:پروژه های شهرستان طبس در قالب ۶ پروژه ترمیم و بازسازی شبکه، ۵ پروژه احداث و توسعه شبکه و یک پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۱۰ هزار متر برای خدمت بهتر و شایسته به مردم شریف شهرستان افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید   زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر عشق آباد خراسان جنوبی رالرزاند  

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها