عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی شهرستان خوسف آغاز شد

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک نیروگاه خورشیدی در شهرستان خوسف با حضور استاندار استان خراسان جنوبی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان اجرایی کلنگ زنی شد.

به گزارش « پیام خاوران »  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت:با افتتاح و بهره برداری این نیروگاه و فاز نخست نیروگاه بادی درح، مجموع ظرفیت نیروگاه های خورشیدی و بادی سطح استان به ۳۵ مگاوات خواهد رسید.

مهندس مهدی دادگر با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث انرژی های نو افزود: هم اکنون سه نیروگاه خورشیدی در استان با ظرفیت تولید ۱۸ مگاوات فعال است

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،افزود: در این ایام مبارک ۱۰ پروژه صنعت برق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به منظور بهره مندی چهار هزار خانوار در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

ناصر مهرشاد برق رسانی و تامین برق پایدار مردم عزیز را از وظایف و اهداف شرکت توزیع برق دانست و ادامه داد: در همین راستا و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برق رسانی به روستای یوشو افتتاح و ۱۲ خانوار از نعمت روشنایی بهره مند شدند.

وی این حجم از پروژه قابل افتتاح در شهرستان را نشان از همت و تلاش پرسنل سختکوش این مدیریت برشمرد و گفت: تعداد ۳ پروژه ترمیم و بازسازی شبکه، ۵ پروژه احداث و توسعه شبکه، ۱ پروژه روشنایی معابر در ده روستا با اعتباری بالغ بر ۳۸۹ میلیون تومان و یک پروژه کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی از جمله پروژه های دهه فجر این شهرستان بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان خوسف تصریح کرد: به منظور اجرای پروژه های فوق، بالغ بر ۴ هزار متر شبکه فشار متوسط، ۸ هزار متر شبکه فشار ضعیف و ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور جهت خدمت رسانی به مردم شریف این شهرستان احداث شده است.

بیشتر بخوانید   گزارش تصویری از تلاش شبانه روزی و آماده باش صنعت برق خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها