رئیس جمهور: سرعت گازرسانی در خراسان جنوبی نشان از عمل صادقانه دولت به وعده هاست

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، گفت: افتخار دولت گازرسانی به مناطق مرزی و محروم است و سرعت گازرسانی در خراسان جنوبی نشان از عمل صادقانه دولت به وعده هاست.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز بکار طرح‌های گازرسانی و پتروشیمی وزارت نفت با تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب گفت: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و گام‌های بلندی برای پیشرفت کشور برداشته شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: افتخار دولت گازرسانی به مناطق مرزی و محروم است و در طرح‌های گازرسانی امروز، تعداد ۱۶۹ روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره‌مند شدند که عمدتا پروژه‌های مصوب در سفر استانی دولت سیزدهم به این استان در ابتدای کار دولت بود .

وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: این سرعت عمل در اجرای مصوبات استانی نشان می‌دهد دولت به وعده‌های خود صادقانه و پرتلاش عمل می‌کند.

رئیسی با تأکید بر اینکه دولت مردمی توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت‌محوری پیگیری می‌کند، افزود: توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستور کار دولت قرار دارد و معتقدیم که باید به این مناطق رسیدگی بیشتری شود تا مردم بتوانند با احساس عدالت و در رفاه زندگی کنند.

در این مراسم ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تکمیل گازرسانی در استان خراسان‌ جنوبی خبر داد و اظهار کرد: در این استان بر اساس مصوبه‌های سفر ۶ ماه پیش رئیس‌جمهوری به این استان، ۱۶۹ روستا با کار جهادی کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی در مدت  کمتر از ۶ ماه به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

چگنی افزود: امروز عملیات گازرسانی به ۱۱۲ روستا در خراسان جنوبی آغاز می‌شود و با تکمیل گازرسانی به این روستاها استان خراسان جنوبی در بخش شهری و روستایی به‌طور ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید   کمیته هماهنگی محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی تشکیل می شود

انتهای یام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها