۳۵ کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از عملیات آسفالت ۳۵ کیلومتر راه روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسدالله جلال‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به‌ وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت، شوسه و خاکی در استان اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت، یک هزار و ۱۸۰ کیلومتر شوسه و ۴ هزار و ۴۲۱ کیلومتر نیز خاکی هستند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ طولی ۵۱ درصد طول راه‌های روستایی استان آسفالت شده‌اند تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد: در حوزه حفظ و نگهداری آسفالت شبکه راه‌های موجود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، محورهای نیازمند روکش آسفالت مطابق دستورالعمل‌های موجود شناسایی و پیگیر اخذ اعتبارات لازم جهت اجرا هستیم.

جلال‌زاده یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۲ کیلومتر راه روستایی زیرسازی و آماده آسفالت شده که اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات ساخت و بهسازی راه های روستایی مذکور، درصد برخورداری از نعمت راه آسفالته به ۹۲٫۳ درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافته است همچنین در دهه مبارک فجر ۳ پروژه به طول بیش از ۱۰ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    معتمدیان؛مدیر جـهادی و عـملیاتی | محسن احتشام

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها