رتبه اول خراسان جنوبی در میزان موارد بستری مثبت کرونا در کشور / فوت ۶ نفر در یک روز

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی از رتبه اول استان در میزان موارد بستری مثبت کرونا در کشور خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کرونایی فوت کردند. 

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی،  در هفته سوم بهمن ۱۴۰۰، مصادف با هفته ۱۰۳ همه‌گیری کرونا، خراسان جنوبی در میزان موارد بستری مثبت کرونا در کشور رتبه اول  را داشته است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۳۱۰ آزمایش جدید ۱۸۲ بیمار مثبت جدید شناسایی شد.

شریف زاده افزود: از این تعداد ۱۱۱ مورد از بیرجند، قاین و سربیشه هز کدام ۱۴ مورد، ۱۱ مورد از طبس، ۹ مورد از فردوس، ۷ مورد از سرایان، ۵ مورد از نهبندان، درمیان و بشرویه هر کدام ۴ مورد، خوسف ۳ مورد بودند و در شهرستان زیرکوه نیز موردی ثبت نشده است.

به گفته دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان در حال حاضر ۲۱۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۱۲۳ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۶ نفر وخیم اعلام شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۶ مورد فوتی جدید ثبت شد که تعداد فوتی‌ها به یک هزار و ۳۰۹ نفر رسیده است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی بیان کرد: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۶۷ هزار و ۹۸۸ نفر واکسن نوبت اول، ۵۱۳ هزار و ۰۶۹ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به یک هزار و 393 نفر رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها