شناسایی ١۴پروژه اولویت دار ناتمام در سرایان 

همان‌طور که می‌دانیم یکی از خواسته‌های مردمی همه نقاط خراسان‌جنوبی اتمام طرح نیمه تمام عمرانی بوده چراکه عمر برخی از آنها بیش‌از یک دهه می‌گذرد و این اسکلت‌های زنگ زده و فرسوده به سوهان روح مردم آن نقاط مبدل شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، همان‌طور که می‌دانیم یکی از خواسته‌های مردمی همه نقاط خراسان‌جنوبی اتمام طرح نیمه تمام عمرانی بوده چراکه عمر برخی از آنها بیش‌از یک دهه می‌گذرد و این اسکلت‌های زنگ زده و فرسوده به سوهان روح مردم آن نقاط مبدل شده است.

به همین دلیل در دولت سیزدهم اتمام طرح‌های ناتمام عمرانی در دستور کار بوده و هرکدام از شهرستان‌ها موظف به شناسایی و اولویت‌بندی این طرح‌ها شده‌اند،که از جمله این نقاط هم شهرستان سرایان است.

در این شهرستان ۶۶ طرح نیمه تمام شناسایی شده که از این تعداد ۱۴ طرح دارای اولویت با پیشرفت فیزیکی بالای ٧٠درصد در دستور کار قرارگرفته است.

سیدیاسر رضوی فرماندار سرایان در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر لزوم اهتمام و تلاش جدی برای پیگیری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تأکید کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به سرایان تصریح کرد: در این سفر  از فرصت بوجود آمده برای طرح پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان با نگاه عدالت‌محوری مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و ریاست جمهور استفاده شد.

‌فرماندار سرایان افزود: از ۶۶ پروژه نیمه تمام شهرستان ۱۴ پروژه با اولویت بالا شناسایی و در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار ارائه و  مقررشد با مساعدت مهندس عباس‌زاده طی سه ماه آینده باتزریق منابع مالی تکمیل شود.

رضوی ۱۴ طرح ناتمام دارای اولویت سرایان را شامل تأمین زیر ساخت‌های مسکن مهر، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی چاه غیاث، نوده -چرمه،  تکمیل زیرساخت‌های مجتمع دامپروری سرایان، تکمیل مجتمع دامپروری بسطاق ، مجتمع گلخانه‌ای ۲۰ هکتاری سرایان،  پروژه اجرای قطعه اول باند دوم جاده اصلی سرایان – دوست آباد، پیشرفت پروژه بهسازی محور کریمو- سرایان، احداث پل دهنه بندنو، پروژه اصلاح مسیر تقاطع عمرویی با محور سرایان – آیسک ، احداث راه روستایی آنتنی چاه غیاث به محورسه قلعه – بیرجند، بهسازی و تعریض محور آیسک – سه قلعه، روکش آسفالت محور سرایان – دوست آباد و مرکز جامع سلامت آیسک اعلام و خاطرنشان کرد: در حوزه مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز مطالباتی مطرح که بطور جدی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید   خروجی جشنواره ملی زرشک باید تدوین یک برنامه جامع و کاربردی عملیاتی برای آینده باشد

به گفته وی مجموع اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این ۱۴ پروژه حدود  ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها