مشاهده مصرف برق با استفاده از نرم افزار برق من فراهم شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ازفراهم شدن امکان مشاهده مصرف برق با استفاده از نرم افزار برق خبر داد

به گزارش “پیام خاوران“،محسن بخشایی اظهارداشت:مشترکین با استفاده از برنامه برق من می توانند از اطلاعات کنتور برق خود مانند پله مصرف، درخواست انشعاب، اطلاع رسانی رمز ارز غیرمجاز و مشاهده سوابق مصرف، راهکارهای بهینه سازی مصرف و ده ها خدمت دیگر بهره مند شوند.

وی به غیر حضوری شدن تمامی خدمات و فعالیت های شرکت برق از طریق اپلیکیشن برق من از سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا مشترکین می توانند با نصب و استفاده از این نرم افزار کلیه خدمات شرکت را دریافت و به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری به ادارات توزیع برق نمی باشد.

وی همچنین امکان ثبت و اعلام گزارشات مردمی درخصوص معرفی مراکز رمز ارز غیرمجاز را از خدمات قابل استفاده از طریق نرم افزار برق من دانست و ادامه داد: مردم عزیز در صورت معرفی مراکز رمز ارز غیر مجازمی توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره مند شوند و این اطمینان را داشته باشند که هویت آنها کاملا محرمانه خواهد بود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اطلاع از پله های مصرف، ثبت اطلاعات کنتور برق، درخواست انشعاب و مشاهده سوابق مصرف را از جمله خدمات قابل استفاده از طریق نرم افزار برق من برشمرد.

بخشایی اعلام مشکل روشنایی معابر، اعلام گزارش خسارت به شبکه و سرقت شبکه های برق و همچنین درخواست رفع حریم را از دیگر ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار کاربردی برق من اعلام کرد.

وی با تاکید بر عادلانه شدن یارانه برق مصرفی مشترکین از ابتدای بهمن ماه افزود: مشترکان استان می توانند با استفاده از نرم افزار برق من از تخفیف در مصرف انرژی با انتخاب و دستیابی به پله های پایین تر مصرف استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید   سامانه پرداخت تلفنی قبوض برق (۱۵۲۱)

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشترکانی که الگوی مصرف بالاتری دارند تا کنون از یارانه بیشتری بهره مند می شدند، گفت: بر اساس مصوبه جدید از این به بعد یارانه یکسانی که برای کل مشترکان در نظر گرفته شده به آنها نیز تعلق خواهد گرفت و مشترکان پر مصرف بابت مصرف بالاتر از الگوی تعیین شده هزینه بیشتری پرداخت خواهند نمود.

بخشایی در خاتمه نرم افزار برق من را کوتاه ترین و ساده ترین روش برای بهره مندی از خدمات شرکت برق برشمرد که امکان دانلود آن از طریق نرم افزار کافه بازار و همچنین سایت شرکت به نشانیwww.skedc.ir وجود دارد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها