خدمات رسانی داروخانه های بیرجند تا ساعت ۲۳ شب افزایش یافت+ لیست داروخانه ها

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:به منظور تسهیل در امر  دسترسی مردم به دارو، ساعت فعالیت و خدمات رسانی داروخانه های بیرجند تا ساعت ۲۳ شب افزایش یافت.

به گزارش ” پیام خاوران “زهرا کیانی صبح امروز در بازدید یکی از داروخانه های بیرجند اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه امیکرون کرونا ویروس و به منظور پیشگیری از شلوغی و ازدحام مردم در داروخانه های شبانه روزی در ساعات پایانی شب ، به سایر داروخانه ها اجازه داده شده است که تا ساعت ۲۳ شب ارائه خدمات دارویی داشته باشند.

وی بیان کرد:همچنین برای روزهای تعطیل نیز علاوه بر داروخانه های شبانه روزی ، ۴ داروخانه کشیک کمکی داروخانه های شبانه روزی در شهر بیرجند تا پایان اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۶ لغایت ۲۳ ارائه خدمات دارویی خواهند داشت.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد:بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۵ آئین نامه تاسیس، ارایه خدمات و اداره داروخانه ها، داروخانه ها موظفند بر اساس برنامه کشیک اعلام شده با دانشگاه همکاری نمایند.

کیانی اظهارکرد:همچنین در خصوص داروخانه های شهرستان ها نیز امور دارویی هر شبکه باید در صورت نیاز به کشیک کمکی، برنامه کشیک در ایام تعطیل را تنظیم و اعلام کنند.

داروخانه های کشیک ایام تعطیل (کمکی داروخانه های شبانه روزی) تا پایان اسفند ۱۴۰۰

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از یک میلیارد ریال به مددجویان خراسان جنوبی کمک شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها